Meni
Košarica

Pomoč in Informacije

Dostava/Garancija

RiderPRO se obvezuje dostaviti blago s kompletno dokumentacijo in pripadajočo embalažo, tj. kompletno, kakršno je dobavljeno s strani proizvajalca oz. distributerja. Glede na sedanje stanje tehnologije se obe strani zavedata, da ni mogoče jamčiti stoodstotne izpravnosti komponent, tako hardverske kot softverske, ter medsebojne kompatibilnosti vseh komponent, ponujenih na ceniku.

Da bi se uveljavila pravica do garancije je potrebno poleg neizpravne komponente priložiti vso potrebno dokumentacijo, nepoškodovano embalažo ter kopijo računa s katero se potrjuje nakup. Poleg tega je potrebno navesti natančen opis napake, da bi se olajšalo preverjanje neizpravnosti s strani servisa RiderPRO.

Za kolesa in opremo, ki niso podvrženi obrabi velja garancija eno leto od datuma izdanega računa oz. velja garancijski rok predviden s strani proizvajalca.

Garancija ne vključuje delov, ki so podvrženi obrabi ob normalnih pogojih uporabe. Deli podvrženi obrabi so: veriga, verižniki in zobniki, prestavne in zavorne pletenice, pnevmatike in zračnice, zavorne obloge, obroči, svetilni sistemi in odsevniki, ročaji, krmila in sedežne opore. Garancije tudi ni možno uveljaviti, če so bile narejene spremembe na originalni konstrukciji ali opremi, ali če kolo ni uporabljano pod normalnimi pogoji (bmx proge-skakanje, spust, freestyle, dirke,...).

Zamenjava delov pred preverbo izpravnosti navedenih pomanjkljivosti ni mogoča, če v ceniku za navedeno skupino artiklov ni drugače navedeno (npr. v primeru reklamacije se artikel zamenja 1 za 1 v garancijskem roku). Reklamacije, ki se pošiljajo s paketno distribucijo, morajo biti predpisano zapakirane v kartonsko embalažo. Vse reklamacije, nepravilno zapakirane ali tiste, pri katerih je prišlo do vidnih mehanskih poškodb pri transportu, ne bodo prevzete s strani RiderPRO™, temveč bodo vrnjene pošiljatelju na njegov strošek.

V primeru reklamacije artiklov, ki jih servis RiderPRO razglasi za izpravne, bo zaračunan servis po trenutno veljavnem ceniku servisa.

RiderPRO se obvezuje, da bo izdelek, katerega garancija ni urejena v času 45-ih dni, zamenjal z novim. 
Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije vendar si RiderPRO pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. RiderPRO ne nosi odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavljalca. V primeru, da na kupčevem naslovu v trenutku dostave ni možen prevzem oz. plačilo blaga, bo dostavljalec pustil pisno obvestilo.

Cena dostave za en paket je enotna in znaša 7eur, ne glede na težo paketa. Pri naročilih nad 400eur ter plačilu po predračunu so stroški dostave brezplačni.
Cene/Načini plačila

Vse cene v RiderPRO trgovini so v EUR in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. 

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, bo RiderPRO kupcu omogočil odstop od nakupa hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. 


Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik pošlje naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu "Naročilo št. XXX prejeto").

RiderPRO  trgovini omogočamo naslednje načine plačila:

*z gotovino ob prevzemu (oz. "Po povzetju"),
nakazilom na račun podjetja oz. plačilo po predračunu  (ORIENT SHOP D.O.O.., SPODNJI SLEMEN 11C, 2352 SELNICA OB DRAVI, TRR: 0451 5000 0114 192 odprt pri NKBM)
Vračilo blaga/Pravica do odstopa od nakupa/Poškodovane pošiljke

V skladu z določili 43.člena Zakona o varstvu potrošnikov lahko naročeno blago, ki ste ga kupili  iz kakršnegakoli razloga vrnete v 15 dneh od prejema. 
Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Blago morate vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini skupaj z originalnim računom najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu. Možnost vračila ne velja za izdelke kjer je to izrecno navedeno, programsko opremo, avdio- in video nosilce, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. Morebitne stroške vračila krije kupec razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo !!!

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine za naročeni izdelek vendar brez stroškov dostave oz. poštnine, ki mu jo prodajalec vrne najkasneje v 15 dneh in sicer z poštno nakaznico ali z nakazilom na tekoči račun. V primeru vračila kupnine z poštno nakaznico stroške poštne nakaznice krije kupec. V RiderPRO™ omogočamo tudi zamenjavo artikla.

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri GLS Slovenija. To stori tako, da pokliče GLS Slovenija ali RiderPRO in reklamira paket kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj s GLS Slovenija bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Postopek nakupa

  • Izbira izdelka
Vsak artikel je predstavljen s sliko, opisom in ceno. Ko se odločite za nakup enega izmed njih, kliknete »V KOŠARICO«. 

  • Nakupovalna košarica
V nakupovalni košarici so zbrani podatki o vašem naročilu (izbrani izdelki, njihova količina in cena). V pregledu košarice lahko spreminjate količino izdelkov ali izbrane izdelke odstranite iz košarice.

  • Prijava
Ko želite dokončati nakup v košarici, kliknete »NAROČILO«. Če ste se že kdaj prej prijavili v E-trgovino, vnesete svoj e-poštni naslov in geslo, če pa se prijavljate prvič morate registrirati in aktivirati uporabniški račun. 

  • Registracija, aktivacija uporabniškega računa in oddaja naročila
Zaradi zagotavljanja varnosti in resničnosti podatkov je za nakup preko spleta potrebna registracija v RiderPRO™ trgovino. Ko izpolnite registracijski obrazec boste na navedeni email naslov prejeli aktivacjsko kodo in povezavo. Potrebno je le klikniti na povezavo v emailu in vaš račun bo aktiviran.

Po prijavi še enkrat preglejte vsebino košarice in nadaljujete s klikom na »NAROČILO«, kjer vpišete naslov na katerega želite prejeti naročilo ("naslov za dostavo") in naslov, na katerega želite, da bo račun izstavljen ("naslov plačnika"). Izberite način plačila, preverite podatke in kliknite na "NADALJUJ". V zadnjem koraku vam preostane še samo pregled podatkov in potrditev naročila (klik na "POTRDI NAROČILO"). V primeru, da želite spremeniti podatke kliknite na "NAZAJ".

  • Potrdilo o nakupu
Na vaš e-naslov boste prejeli potrdilo o nakupu, izdelke pa bomo skupaj z računom dostavili na izbran naslov. V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z vašim nakupom se sklicujte na referenčno številko naročila, ki jo najdete v prejetem potrdilu o nakupu.
Pravne določbe 

Te spletne strani vsebujejo informacije o izdelkih in storitvah, ki jih ponuja podjetje  ORIENT SHOP IMPORT-EXPORT D.O.O.,SPODNJI SLEMEN 11C, 2352  SELNICA OB DRAVI trgovina   RiderPRO ter služijo kot elektronsko prodajno mesto podjetja – spletna trgovina.

RiderPRO ne more prevzeti odgovornosti za morebitno škodo, nastalo z uporabo informacij s teh strani v namene, ki ne sodijo v okvir njihove predvidene namembnosti. RiderPRO se obvezuje ščititi interese uporabnikov storitev in preprečevati morebitne zlorabe. RiderPRO ne more odgovarjati za zlorabe, za katere se ne da ugotoviti, da so nastale kot posledica tehnično-varnostne napake sistema spletne trgovine ali napake uslužbencev RiderPRORiderPRO vlaga razumne napore v vzdrževanje informacij na teh straneh kot ažurnih in točnih. Vendarle so zaradi dinamičnosti tržišča z računalniško in elektronsko opremo v manjšem številu možna odstopanja stvarnih podatkov in podatkov, dostopnih na spletnih straneh. RiderPRO ne odgovarja za morebitne napake na spletni strani, ki so nastale zaradi napačnih specifikacij proizvajalca. Fotografije izdelkov so samo ilustrativne narave ter ne morejo vedno in v vseh detajlih odgovarjati izdelkom, ki so stvarno dobavljivi. V kolikor potrebujete detajlnejše informacije, kontaktirajte prodajalno RiderPRO. V primeru, da naročenega artikla ni v skladišču Vas bodo uslužbenci prodaje RiderPRO kontaktirali v najkrajšem možnem času ter Vam ponudili opcijo čakanja na artikel, zamenjavo za drug odgovarjajoč artikel ali vračilo denarja v polnem znesku. Če naročeni artikel ni dobavljiv  in je bil plačan po predračunu si RiderPRO  pridržuje pravico ne izdati blaga na osnovi naročil z nepopolnimi in/ali netočnimi podatki. Z registracijo na teh spletnih straneh potrjujete, da ste v celoti seznanjeni, ter da sprejemate Pogoje uporabe storitev spletne trgovine RiderPRO. Glede morebitnih sporov se obe strani zavzemata za sporazumno reševanje sporov. V kolikor medsebojnega sporazuma ni moč doseči je pristojno sodišče v  Mariboru. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah in napisanem besedilu.
Jamstvo privatnosti/Varnost

Mi v RiderPRO se obvezujemo, da bomo varovali privatnost in tajnost osebnih podatkov vseh naših kupcev v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Uradni list RS 86/2004 z dne 5. 8. 2004). Vsi uslužbenci RiderPRO-ja in poslovni partnerji so pogodbeno zavezani spoštovati načela zaščite privatnosti in tajnosti podatkov.  Zbiramo samo nujne osnovne podatke o kupcih/uporabnikih in informiramo kupce o načinu njihove uporabe. Redno dajemo kupcem možnost odločanja o uporabi njihovih podatkov, vključno z možnostjo odločitve, če želijo ali pač ne, da se njihovo ime odstrani s seznama, ki se uporablja za marketinške kampanje. Osebni podatki kupcev, shranjeni v informacijskem sistemu RiderPRO, se varujejo na varnem strežniku in so dostopni samo uslužbencem RiderPRO katerim so ti podatki nujni za nudenje kvalitetnih storitev našim kupcem.  Uporaba podatkov je omejena na komunikacijo s kupci v namen opravljanja prodajnih transakcij ter obveščanja uporabnikov o novostih in ugodnostih, ki so jim dostopne preko spletne trgovine.

RiderPRO jamči, da osebni podatki uporabnikov spletne trgovine RiderPRO brez izrecne predhodne privolitve uporabnika ne bodo nikoli dani na vpogled in uporabo tretji strani. Izjema pri uporabi podatkov je možna samo s strani pooblaščenih državnih služb. Z registracijo potrjujete točnost in popolnost v obrazcu navedenih podatkov ter dajete izrecno soglasje, da lahko RiderPRO, skladno z odredbami Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Uradni list RS 86/2004 z dne 5. 8. 2004), obdeluje osebne podatke označene v obrazcu za potrebe lastnih evidenc in nudenja storitev obveščanja o novih izdelkih in storitvah.V naši spletni trgovini uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, neželjenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov.


PIŠKOTKI
Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.