Vračilo in reklamacija

Vračilo blaga/Pravica do odstopa od nakupa/Poškodovane pošiljke

V skladu z določili 43.člena Zakona o varstvu potrošnikov lahko naročeno blago, ki ste ga kupili  iz kakršnegakoli razloga vrnete v 15 dneh od prejema. 
Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Blago morate vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini skupaj z originalnim računom najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu. Možnost vračila ne velja za izdelke kjer je to izrecno navedeno, programsko opremo, avdio- in video nosilce, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. Morebitne stroške vračila krije kupec razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo !!!

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine za naročeni izdelek vendar brez stroškov dostave oz. poštnine, ki mu jo prodajalec vrne najkasneje v 15 dneh in sicer z poštno nakaznico ali z nakazilom na tekoči račun. V primeru vračila kupnine z poštno nakaznico stroške poštne nakaznice krije kupec. V RiderPRO™ omogočamo tudi zamenjavo artikla.

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri GLS Slovenija. To stori tako, da pokliče GLS Slovenija ali RiderPRO in reklamira paket kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj s GLS Slovenija bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Postopek nakupa

Izbira izdelka
Vsak artikel je predstavljen s sliko, opisom in ceno. Ko se odločite za nakup enega izmed njih, kliknete »V KOŠARICO«. 

Nakupovalna košarica
V nakupovalni košarici so zbrani podatki o vašem naročilu (izbrani izdelki, njihova količina in cena). V pregledu košarice lahko spreminjate količino izdelkov ali izbrane izdelke odstranite iz košarice.

Prijava
Ko želite dokončati nakup v košarici, kliknete »NAROČILO«. Če ste se že kdaj prej prijavili v E-trgovino, vnesete svoj e-poštni naslov in geslo, če pa se prijavljate prvič morate registrirati in aktivirati uporabniški račun. 

Registracija, aktivacija uporabniškega računa in oddaja naročila
Zaradi zagotavljanja varnosti in resničnosti podatkov je za nakup preko spleta potrebna registracija v RiderPRO trgovino. Ko izpolnite registracijski obrazec boste na navedeni email naslov prejeli aktivacjsko kodo in povezavo. Potrebno je le klikniti na povezavo v emailu in vaš račun bo aktiviran.

Po prijavi še enkrat preglejte vsebino košarice in nadaljujete s klikom na »NAROČILO«, kjer vpišete naslov na katerega želite prejeti naročilo ("naslov za dostavo") in naslov, na katerega želite, da bo račun izstavljen ("naslov plačnika"). Izberite način plačila, preverite podatke in kliknite na "NADALJUJ". V zadnjem koraku vam preostane še samo pregled podatkov in potrditev naročila (klik na "POTRDI NAROČILO"). V primeru, da želite spremeniti podatke kliknite na "NAZAJ".

Potrdilo o nakupu
Na vaš e-naslov boste prejeli potrdilo o nakupu, izdelke pa bomo skupaj z računom dostavili na izbran naslov. V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z vašim nakupom se sklicujte na referenčno številko naročila, ki jo najdete v prejetem potrdilu o nakupu.