Plačilo in dostava

Dostava/Garancija

RiderPRO se obvezuje dostaviti blago s kompletno dokumentacijo in pripadajočo embalažo, tj. kompletno, kakršno je dobavljeno s strani proizvajalca oz. distributerja. Glede na sedanje stanje tehnologije se obe strani zavedata, da ni mogoče jamčiti stoodstotne izpravnosti komponent, tako hardverske kot softverske, ter medsebojne kompatibilnosti vseh komponent, ponujenih na ceniku.

Da bi se uveljavila pravica do garancije je potrebno poleg neizpravne komponente priložiti vso potrebno dokumentacijo, nepoškodovano embalažo ter kopijo računa s katero se potrjuje nakup. Poleg tega je potrebno navesti natančen opis napake, da bi se olajšalo preverjanje neizpravnosti s strani servisa RiderPRO.

Za kolesa in opremo, ki niso podvrženi obrabi velja garancija eno leto od datuma izdanega računa oz. velja garancijski rok predviden s strani proizvajalca.

Garancija ne vključuje delov, ki so podvrženi obrabi ob normalnih pogojih uporabe. Deli podvrženi obrabi so: veriga, verižniki in zobniki, prestavne in zavorne pletenice, pnevmatike in zračnice, zavorne obloge, obroči, svetilni sistemi in odsevniki, ročaji, krmila in sedežne opore. Garancije tudi ni možno uveljaviti, če so bile narejene spremembe na originalni konstrukciji ali opremi, ali če kolo ni uporabljano pod normalnimi pogoji (bmx proge-skakanje, spust, freestyle, dirke,...).

Zamenjava delov pred preverbo izpravnosti navedenih pomanjkljivosti ni mogoča, če v ceniku za navedeno skupino artiklov ni drugače navedeno (npr. v primeru reklamacije se artikel zamenja 1 za 1 v garancijskem roku). Reklamacije, ki se pošiljajo s paketno distribucijo, morajo biti predpisano zapakirane v kartonsko embalažo. Vse reklamacije, nepravilno zapakirane ali tiste, pri katerih je prišlo do vidnih mehanskih poškodb pri transportu, ne bodo prevzete s strani RiderPRO™, temveč bodo vrnjene pošiljatelju na njegov strošek.

V primeru reklamacije artiklov, ki jih servis RiderPRO razglasi za izpravne, bo zaračunan servis po trenutno veljavnem ceniku servisa.

RiderPRO se obvezuje, da bo izdelek, katerega garancija ni urejena v času 45-ih dni, zamenjal z novim.

 

Dostava


Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije vendar si RiderPRO pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. RiderPRO ne nosi odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavljalca. V primeru, da na kupčevem naslovu v trenutku dostave ni možen prevzem oz. plačilo blaga, bo dostavljalec pustil pisno obvestilo.

Cena dostave za en paket je enotna in znaša 7eur, ne glede na težo paketa. Pri naročilih nad 400eur ter plačilu po predračunu so stroški dostave brezplačni.



Cene/Načini plačila

Vse cene v RiderPRO trgovini so v EUR in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. 

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, bo RiderPRO kupcu omogočil odstop od nakupa hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. 


Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik pošlje naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu "Naročilo št. XXX prejeto").

RiderPRO  trgovini omogočamo naslednje načine plačila:

  • *z gotovino ob prevzemu (oz. "Po povzetju"),
  • nakazilom na račun podjetja oz. plačilo po predračunu  (ORIENT SHOP D.O.O.., SPODNJI SLEMEN 11C, 2352 SELNICA OB DRAVI, TRR: 0451 5000 0114 192 odprt pri NKBM)